Коли потрібна консультація уролога?

Artem13 20 Октября 2023

 Доброго дня! Я почав помічати деякі проблеми зі сечовидільною системою. Чи потрібно вже зараз звертатися до уролога, чи це можливо пройде само собою? У яких випадках треба звертатися до лікаря уролога?

Комментарии (5)
Елена17 20 Октября 2023 #

Вітаю! Я не лікар, але, загалом, краще звернутися до уролога, якщо ви маєте проблеми із сечовидільною системою. Урологи спеціалізуються на лікуванні захворювань сечовидільної системи та статевих органів.

Василий911 20 Октября 2023 #

Доброго дня! Я згоден з попередньо відповіддю. Якщо у вас є симптоми, які хвилюють вас, то краще проконсультуватися у лікаря. Не варто відкладати візит, оскільки уролог зможе діагностувати і виявити можливі захворювання.

Пушкарева 20 Октября 2023 #

Зазвичай консультація уролога https://mdclinics.com.ua/ua/uslugi/andrologiya-i-urologiya/priem-urologa/   потрібна, якщо ви маєте проблеми з сечовидільною чи статевою системою, які можуть включати біль під час сечовиділення, часті  відвідування туалету, підвищення температури, кров'яні виділення, та інші симпоми.

Також, якщо ви маєте фактори ризику, які включають сімейну історію захворювань, або інші захворювання, то консультація уролога може бути важливою для профілактики.

Tamillata 24 Октября 2023 #

Все правильно ви кажете. До лікаря треба  вчасно звертатись.

Filatov 24 Октября 2023 #

По своїм відчуттям треба дивитись та при найменшій підозрі чи дискомфорті звертатись до лікаря. Я рекомендую Медичний Центр CONSILIUM MEDICAL https://consilium-medical.com.ua/ , тут найкращі спеціалісти, які нададуть вам якісну медичну допомогу. Звертайтесь не зважаючи, що вас турбує. Тут не лише урологія, але й інші відділення є. Всі послуги описані на сайті та інформація про лікарів.

Вы не можете оставлять комментарии. Для этого необходимо авторизоваться или зарегистрироваться.

НОВЫЕ КОММЕНТАРИИ

ОБЛАКО ТЕГОВ